Search

Friday, September 28, 2012

Dancing with The Stars Two Korean MBC



MBC Korean tv show from the "Dancing with korean star" season 2 really caught my attention, because it involves a lot of my favorite artists. Among them is the artist choi yeojin, ye Jiwon and Hyoyeon.

 Seizing the best shows who will be proven later at the end of the first prize, second and third. In dancing Choi Yeojin with partner dance styles foxtrot Park Jiwoo vibrant, with music from Sonyeo Accompanied with the title "girl".

  While the second pair did not lose beautifuly, the rumba dance with incredible Spanish style. The second pair is a pair of Shin Sooji and celebrities Kwon Sunbin gracefully but surely Accompanied You ligt up my music live.

  The third pair is also not less interesting celebrities and male partner Ye Jiwon Bae Jiho Pasodoble style active and attractive according to the music "Maria" who are energetic and spirit.

  The last pair is quite astonishing the audience's eyes are celebrities Hyoyeon and her male dance partner, Kim hyungseok very fantastic with Tango style of music that always accompanied the hotel california.

  Which is awaited third solo dancing with korean star is achieved by the third and the second Hyoyeon Ye Jiwon and the first won by Choi Yeojin and partner Park jiwoo

indonesian


MBC Korea tv show dari "Dancing with korean bintang" season 2 benar-benar menarik perhatian saya, karena melibatkan banyak artis favorit saya. Di antara mereka adalah artis choi yeojin, kamu Jiwon dan Hyoyeon.   

Perebutan menunjukkan yang terbaik yang akan terbukti kemudian pada akhir hadiah pertama, kedua dan ketiga. Dalam menari Choi Yeojin dengan tarian gaya mitra foxtrot Taman Jiwoo hidup, dengan musik dari Sonyeo Disertai dengan "gadis" title.   

Sementara pasangan kedua tidak kalah beautifuly, yang rumba menari dengan gaya Spanyol yang luar biasa. Pasangan kedua adalah sepasang Shin Sooji dan selebriti Kwon Sunbin anggun tapi pasti Didampingi Anda ligt up musik saya hidup.   

Pasangan ketiga juga tidak kalah menariknya selebriti dan mitra laki-laki Ye Jiwon Bae Jiho gaya Pasodoble aktif dan atraktif sesuai dengan musik "​​Maria" yang energik dan semangat.    Pasangan terakhir ini cukup mencengangkan mata penonton adalah selebriti Hyoyeon dan laki-laki menari mitra, Kim hyungseok sangat fantastis dengan gaya Tango musik yang selalu menemani california hotel.   

Yang ditunggu pasangan menari ketiga dengan bintang korean dicapai oleh ketiga dan Hyoyeon kedua Ye Jiwon dan yang pertama dimenangkan oleh Choi Yeojin dan mitra Taman jiwoo


.

Related Post



Untuk berlangganan informasi dari Fiveposting silahkan masukan email anda GRATIS:

Followers

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes